8 najskuteczniejszych ćwiczeń na mięśnie brzucha

najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Regularny trening mięśni brzucha składający się z tych 8 ćwiczeń zagwarantuje Ci wymodelowany, szczupły brzuszek w jedynie parę tygodni. Trenuj 3 razy tygodniowo, zachowując dzień przerwy. ORAZ podziwiaj wspaniałe rezultaty. Zobacz efektywne ćwiczenia na brzuch.

Możesz potraktować taki zestaw jako samodzielny program, a możesz także wybrać 3 albo cztery treningi i dorzucić je do Twojego dziennego programu treningowego. Rozpocznij od przeprowadzania 1 serii. Gdy będziesz już w stanie przeprowadzić prawidłowo technicznie rekomendowaną zawartość powtórek, dorzuć następną serię. Aktywność na szczupły brzuszek znajdziesz na następnych stronach.

Sprinter

Ułóż się na plecach, ręce wzdłuż boków, nogi jasne, podniesioną ok. 15-20 cm nad podłożem (A). Razem z podniesieniem korpusu unieś zgiętą lewą dłoń, tak, jakbyś rozpędzała się w trakcie joggingu. Zegnij prawą nogą oraz przyciągnij kolano do klatki piersiowej (B). Wróć do położenia startowej, nogi ciągle podniesione. Powtarzaj jedno na drugą stronę. Dopiero zrobiony na obie strony sprinter to jedno powtórzenie. Wykonaj mniej więcej 20.

Technika czyni mistrza: czas sprawdź sport. Nie zapominaj, aby bardzo spiąć brzucha, dzięki czemu będą się doskonale rzeźbiły, a Ty odciążysz kręgosłup.

Podnoszenie korpusu do stóp leżąc

Ułóż się na plecach oraz chwyć obiema rękami 4-5 kilogramowy ciężarek. Unieś nogi, aż są znajdowały się prostopadle do gruntu oraz wyjmij ręce nad klatkę piersiową (A). Utrzymując nogi identycznej położenia, oderwij klatkę piersiową oraz ramiona od gruntu oraz staraj się musnąć ciężarkiem stóp (B).

Technika czyni mistrza: nie zginaj kolan oraz próbuj unosić za każdym kolejnym razem coraz wyżej.

Podnoszenie nóg na drążku w zwisie

Bez przeszkód zawieś się na drążku, ręce na odległość barków, organizm opuszczone w linii prostej (A). Napinaj brzucha, plecy trzymaj proste oraz stopniowo unieś nogi (jasne!), aż znajdą się w położenia równoległej do podłoża (B). Nastepnie stopniowo je opuść. To jedno powtórzenie. A jeżeli odczuwasz się na siłach, unieś nogi dodatkowo powyżej (C). Dałaś radę? Szacun!

Technika czyni mistrza: pracuj tkankami mięśniowymi brzucha! Nie chodzi o to, aby wziąć zamach oraz jak na huśtawce rozbujać nogi do kąta prostego. Pupa będzie równo pod ciałem, jakbyś siedziała na krześle, a nie jakbyś nagle zechciała przenieść się do czasów dzieciństwa oraz bujać na trzepaku.

Wykroki ze skrętem korpusu

Chwyć 5-12 kilogramowy odważnik, stój prosto, stopy na odległość bioder. Zegnij ręce oraz trzymaj talerz przed klatką piersiową (A). Prawą nogą wykonaj wypad do przodu (prawe kolano nie wystaje poza wielki palec, lewe kolano niemal dotyka podłoża). Zrób skręt korpusu w prawo (B) oraz wróć do położenia startowej. Dziś wykonaj wypad lewą nogą oraz skręt korpusu w w drugą stronę. To jedno powtórzenie.

Metoda czyni mistrza: w trakcie skrętu troszcz się o to, aby plecy były jasne.

Jeżeli preferujesz takie aktywność w miejsce leżenia na podłożu oraz kombinowania, jaką dodatkowo wersję brzuszków zrobić, sprawdź 10 treningów na brzucha większych niż „brzuszki”.

11 thoughts on “8 najskuteczniejszych ćwiczeń na mięśnie brzucha

  1. Fajjnie że znalazłem tą stronkę, bo widzę, że są tutaj świetne ćwiczenia na brzuch. Chyba w końcu będe mieć super brzuch na wakacje 😀

  2. Już korzystałem z tych ćiwczeń i miałem bardzo dyże zakwasy 😀 ale było to dla mnie super, bo dawno ich nie miałem. A jak są zakwasy to wiadomo, że ćwiczenia działają

Dodaj komentarz